Otroligt vackert!

När vi var i Skagen, hittade vi en blomsterbutik som var helt underbar. Mycket fina inredningsaker, arrangemang, krukor och utanför ett helt hav med blommor. Så otroligt roligt attt gå och titta på och känna, dofta och framförallt få inspiration och köplust. Såg dessa fina pionerna som kostade 48 danska kronor, ca 70 kr! Billigt!Det kan jag säga att det finns inte här hemma i Alingsås. När jag köpte förra året så kostade dom 35 kr styck!! riktigt dyrt, men så är dom mina favoritblommor och därför betalar jag det gladeligen. Men om ni är i Skagen, så ligger det centralt, så passa på att gå dit och shoppa eller få inspiration. Åh, skulle vilja ha allihopa.



Underbara, vackra, älskade pioner







Så här fin butik skulle jag vilja ha...en dröm men kanske verklighet någon dag


 


En dag var vi även i Hirtshals, på Nordsjömuseet och fick se en massa fiskar, sälar, hajar m.m. Det var skoj att se barnen bli uppspelta och även vi vuxna. Sen var vi vid en fyr, passade på att fika i solen, tog skydd vid ett av husen. Det blåste något fruktansvärt vid havet (konstigt). Fick även se årets första ringlande sak, en snok. Usch. Tycker fortfarande att jag kan se den ringla framför mig...Vi gick upp i den 35 meter höga fyren tillsammans med barnen, kallt och blåsigt, men vackert att se ut över havet, Hirtshals och ängarna!

Dags för helg, med trallbygge, träning, konsert och förhoppnings träff med kompisar.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0