Överraskning i brevlådan

Blir alltid lika glad när jag får en överraskning, och igår kom en tidning i brevlådan som jag inte sett förut. Visste inte om att jag hade beställt den, men så har jag ju dåligt minne, så det hade ju inte varit ovanligt om jag glömt det. Det var tidningen Lantliv som har gjort en mattidning...I like it a lot! Hade tydligen tagit ett nummer i somras när jag förnyade min prenumeration, och nu kom den i form av Lantliv mat och vin! Är i Kalmar hos Emma och Mattias över påsk och kommer därför inte blogga, bilder kommer efter påsken med bilder från Kalmar. Vi ska laga mycket mat och har med mig tidningen, så vi kanske testar en och annan maträtt bl.a. sparrissallad med lax, räkor och pepparrotsdressing...gott eller hur?




Glad påsk och ha en supertrevlig helg med mycket mat, dryck och godis!

Påskkramar Ladypion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0