Shoppingsugen...

Är inne på min tredje dag av många....(70) och det går bra...är så fokuserad på detta att jag ska klara det!
Men det kommer bli tufft, det vet jag!

Under tiden, vill jag baka kakor, bröd för att i alla fall få in doften och vad passar inte bättre än att shoppa ett förkläde! Är sugen på någon av dessa, men kan inte bestämma mig för vilken färg...

Bilderna är från Nyttadesign som har designat dom och som även säljer dom i sin webbshop!

Vilken tycker ni jag ska ha? Tycker om dom allihopa på sitt sätt.

Kram kram i vårsolen


Kommentarer
Postat av: svalan

Jag tycker det svarta är urläckert! Passar till allt och alla tillfällen, och tror du minst tröttnar på svart!

2010-04-14 @ 16:09:43
URL: http://frokensvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0