Vann, vann, vann spa......






Vatten inne och ute. Stora Tjärnen, Lilla Tjärnen och på andra sidan panoramafönstren, Gullmarn. Med en fjord på utsidan och sex pooler och kar i olika former här inne har du nästan obegränsade möjligheter till avkoppling i vatten. Utöver bad har du tre sorters bastu, relaxytor och ett stort urval tränings-, behandlings- och avkopplingsformer att välja bland. Inget rum är det andra likt och det finns en tanke bakom alla material, varje ljusstråle och detalj – här ska du kunna koppla av utan ansträngning. Stora Tjärnen med sin svarta botten, mörkgrå väggar och indirekta belysning är en mystisk, lugn och vilsam miljö. Ett dopp här är en bra start om du kommer direkt utifrån och är stressad, trött eller bara i behov av att få vara med om något nytt. Kliv ner i vattnet och släpp allt annat så känner du snart hur lätt du flyter.

Så här skriver Vann på deras hemsida om spa avdelningen som jag o tre tjejkompisar ska iväg på i helgen...

Låter väldigt härligt och avkopplande eller vad säger ni?

Varje år åker vi tjejer iväg på spa resa runt den här tiden, och grabbarna har grabbspa, det vill säga: öl, bowling, mat, utekväll, pizza dagen efter m.m

Det ska bli så underbart att få koppla av tillsammans med tjejerna, få behandling, basta, poola, promenera, dricka gott, äta gott och bara få vara så tjejiga som vi kan vara.

Bilderna kommer från Vanns hemsida

Idag blir det nog ingen träning för mig, har så ont efter två intensiva träningsdagar på raken, så det får bli en promenad och förbereda mig för morgondagen med examensredovisning.

Just det, ska kanske leka lite med min nya telefon...om jag nu får köpt den idag vill säga

Kram kram

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jag skulle verkligen vilja åka på spa nu...

Det där ser härligt ut!



Kram

Lina

2010-04-21 @ 15:00:01
URL: http://ida-lina.blogspot.com
Postat av: Lady Pion

Javisst ser det härligt ut. Lovar att lägga ut bilder så fort som möjligt...och det blev en ny telefon ;)

2010-04-21 @ 21:19:53
URL: http://ladypion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0