Varför?

Varför får jag inte det jag vill ha??

Den frågan ställer sig nog många i livet, stora som små.
Och du kanske inte alltid vet vad det är du egentligen vill ha, därför får du det inte. Du kanske får det du vill ha, fast i en annan form. Jag anser att oavsett vad du gör, om det handlar om att ta ett "skit" jobb, göra uppgifter som inte tillhör ditt bord, så om du gör det bra och efter din förmåga så kommer du i slutändan på det du vill ha. Vägen kanske inte alltid är så rak, men det gör inget. Du kommer alltid att lära dig något, som i slutändan gynnar dig.

Men varför är det då så svårt att inse detta? Jag är själv likadan, att jag deppar ner mig och blir fundersam. Men efter denna helgen med underbara tjejer, så har jag insett att livet är inte rakt och allt du gör påverkar dig och du blir starkare människa både privat och som yrkes.

Nu är det dags att ta tag i MIG själv igen!

p.s...var lite trött, stressad och tankarna någonannastans så jag slängde min matkasse full med mat och dyra lådor rätt ner i sopbingen. Som tur var kunde jag ringa till min sambo, som fick gå ner i soprummet. Där stod matkassen i bingen så fint...kanske dags att börja tänka lite mer på morgonen...d.s


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är precis så livet är, ibland är allt på topp och ibland är det mindre bra men jag tror att det är så det ska vara, vi lär oss alltid något på vägen...Tro på dig själv och din förmåga så kommer du att lyckas! Kramis S

2010-04-26 @ 10:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0