Hösten...


Ellosprodukter....me like

Hösten på Ellos kommer bli alldeles underbar, satt häromdagen och surfade runt bland massa nätbutiker och fann dessa godbitar på Ellos. Jag vet att höstens inredning på Ellos kommer bli helt fantastiskt! Och hur vet jag det? jo, därför att jag tillbringade nästan 12 veckor på Ellos Home & Lifestyle i våras. Det ska bli spännande att se katalogen och produkterna, lite kommer få komma hem till mig. Kanske blir det denna kudde och fågelbur....och sen väntar jag och hoppas på en lampa som jag verkligen hoppas kommer komma.

Nu är det "bara" en vecka kvar tills jag börjar jobba...tisdagen den 10 augusti smäller det. Nervöst är det. Men innan dess är det sommarens finaste bröllop som vi ska gå på...Blir så glad när kärleken är runtomkring.

-Lady Pion-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0