Vinter...jag vet!

Vet att jag är tokig som skriver ordet vinter, men jag måste få visa dessa bilderna som jag hittade på hemnet, som för övrigt är en bra inspirationssida. Du får mycket tips på vad du ska och inte ska göra med ditt hem och för en liten stund så kan du drömma dig bort i hemmen. Var det än är...i utlandet, i stan, på landet, i Sthlm, på en ö, eller en gård kanske. Bilderna på denna gård, som är från tidigt 1700-tal var så underbara och gör att jag drömmer mig bort till julafton och ett härligt vinterlandskap.



Tänk er julafton med snöklätt vinterlandskap och tomten kommer smygandes på gården...



Eller dom söta rådjuren som spatserar lugnt i fruktträdgården
Foto från: Lrf Konsult

Nu ska jag ut i solen och värmen och ta vara på detta gorgeous väder som vi fått.

-Lady Pion-


Kommentarer
Postat av: svalan

Du...."cooooola" ner dig liite nu Hihih!

2010-07-01 @ 17:33:34
URL: http://frokensvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0