Ellos...träning...jobb...Kreta...


Världens finaste bukett!



Var på lunchmöte i fredags med min handledare på Ellos, Sofia. Vi pratade om praktiken, framtiden m.m. Åkte till Ellagården, ett jättemysigt ställe där vi satt ute i den underbara solen och bara njöt av fredagen och maten. Åkte sedan tillbaka till Ellos, där Sofia hade skrivit ett jättefint kort till mig och den här fina buketten fick jag! Sofia hade prickat in mina favoritblommor, som ni vid detta laget redan vet...pioner! En så otroligt fin bukett, som nu står på köksbordet och förgyller min vardag.

Vill passa på att tacka Sofia ännu en gång för praktikplatsen och för allt som jag har lärt mig av henne. Sofia har varit helt underbar och har så otroligt mycket kunskap och erfarenheter. Har verkligen trivts på Ellos, på den lilla avdelningen och hoppas att dom har varit nöjda med mig med!

Har nästan nått mitt mål, har nu gått ner nästan sju kilo på åtta veckor...än så länge är det lite kvar, men det är så roligt att det går neråt och att jag mår bra. Det är framförallt viktigast, att jag mår bra och att jag känner mig bra.

Har två jobb på gång, men inget är färdigt ännu, inga papper skrivna så än så länge får ni hålla till tåls...men jag är så nervös nu...inom en timma så ska jag få svar!! Pulsen är hög kan jag säga, kanske ska sätta på mig pulsbandet och mäta lite.

På torsdag morgon, åker jag och Markus till Kreta! Hittade ett all inclusive hotell...så här ska slappas och bara njuta. Beställde tretton böcker till mig som jag ska ha och underhålla mig med, tror dock inte att det kommer räcka...men men!

Nu får jag nog ta och göra något här hemma...är så nervös att jag spyr snart!

Kram kram och sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0