Jobb, sol och SATC...

Vill bara börja med att tacka mamma för kommentaren...du är för söt! I am on my way...

Idag är det jobb på Village som gäller några timmar. Hade lite timmar kvar, så igår var jag en lagerråtta och städade på lagret...vilket behövdes!! Men efter jag svept runt där en stund så såg man golvet, tomma hyllor och skräpet borta. Idag ska jag börja inventera...Efter det ska jag speeda hem med cykeln för att kunna njuta av solen, kanske blir det en promenad...kanske blir det en stund i solstolen. Ikväll är det dags för Sex and the city filmen. Det är jag och granntjejerna som ska gå. Ska bli urmysigt. Hade dock velat dricka lite cosmopolitan och snacks, men det är det förbud på. Sprang igår uppe på Hjortgården med min träningsgrupp, fyra kilometer...hamnade med de som håller träningarna...bra gjort! Höll ett något högre tempo än vad jag skulle gjort annars...men det var skönt.

Har tagit bilder på alla mina presenter, det kommer...kanske i eftermiddag, men nu är det hög tid att göra sig i ordning för jobbet!

Kram kram på er



Bjuder dock på en bild, Markus fick denna av sin mamma. Ett weberförkläde...tror ni att maten kommer smaka bättre för att man har detta???


Kommentarer
Postat av: Tina

Det tror jag och jag kan komma och provsmaka, både med och utan förkläde!

2010-06-03 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0