Mys på balkongen...

Kom ni håg att jag visade er tygerna som jag köpte på Åhléns för ett tag sedan? Dom har legat i påsen och gett mig skuldkänslor för att inte fått visa upp sig. Så idag tog jag tag i det och satte mig på balkongen och sydde fyra kuddfodral och en duk. Passade på när jag var hos mamma och pappa och vattnade blommorna att plocka med mig lite rosor...



En kvadratisk rosduk fick det bli



Här är dom fantastiskt fina rosorna som mina föräldrar har i trädgården, och i bakgrunden ser ni kuddfodralen som jag sytt i två olika tyger. Så kan vi vända efter humör. Rosor eller randigt. Längst upp i högra hörnet ser ni pionbusken, kan säga att den har blivit kraftigare, men jag kommer få vänta i två eller tre år innan den ger blommor...ahh. Kommer aldrig kunna hålla mig.



Här ser ni kuddarna på nära håll, jag tycker verkligen om dom, lite romantiskt på balkongen. Nu fattas bara mannen, ett glas vin och lite god mat så blir jag toppennöjd. Men det har börjat blåsa upp och jag tror att det kommer börja regna vilken minut som helst, så måste ut och rädda mina saker.

- Lady Pion-


Kommentarer
Postat av: Emma

Duktiga du ;)

2010-06-29 @ 21:33:39
Postat av: Mamma Pia

Vilka otroligt vackra bilder på våra blommor. Du får väl komma hem och plocka lite mer rosor.

2010-07-01 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0