Senaste loppisen...



För någon vecka sedan var jag och mannen och loppade lite saker till hemmet. Det blev en sån här liten söt sockertång, som vi har lagt i burken vi fick av Fröken Svala. Sockerburken står framme på köksön i köket, tillsammans med två silverbrickor fullproppade med saker. Det är inte så många som använder socker i kaffet förutom min älskade pappa. Därför så ville jag ha en liten tång så han kan ta sockerbitarna till kaffet. Förresten så har jag nu uppgraderat sockerbitarna till mokkabitsocker istället, vet att pappa använder det mest. Skillnaden för er som inte vet, är att mokkabitsockret är i mindre format än vanligt bitsocker. Så nu pappa får du komma in och dricka kaffe....



Stilleben på köksön




Köpte tre stycken ljusstakar med, en som ska hänga i hallen och sprida ljus i vårt hem. De andra två är ett par som är i mässing. Älskar dessa, tycker att dom har en lite orginell form och dom står nu på vårt köksbord och väntar på att bli tända.

Detta är allt för denna dagen, har lite mer bilder som jag ska visa på saker i hemmet som jag har mig kär, men ni får hålla er lite. I dag blir det till att sy kuddar, är inte lika soligt idag, så passar på.

- Lady Pion-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0