Examenspresenter


I helgen var det firande av min examen. Har pluggat i två år och nu är jag äntligen färdig. Som det ser ut nu, så kommer jag ha sommarlov, men man vet aldrig vad som händer. Markus hade på fredagen fixat en överraskningsfest för mig. Han hade beställt mat, fixat dricka och allt var klart när jag kom hem. En efter en droppade gästerna in för att fira mig. Så roligt när jag inte har någon aning vilka som ska komma, utan det är bara att vänta och se...lite svårt när jag är så nyfiken!




Fick presentkort av mannen min på en massage...åh vad gott. Fick från svärföräldrarna ett presentkort på kläder. Markus hade köpt en champagne till mig med, som vi ska öppna vid något bra tillfälle.



Blommor i massor fick jag: Emma och Ia som inte kunde komma hade skickat en pionbukett med blomsterbud. Av Hanna och Mattias och Annika och David fick jag två stycken jättefina orkedéer, dom är lite mindre än vanliga. Jättefina, med mycket utslaget och många knoppar kvar.



Fick av Anna, Andreas och Emma lite mer margretheskålar och lock...har nu äntligen den minsta som är så pytteliten...fick även ett gummiband till träningen, kommer användas flitigt! Av syster yster, Daniel, Ebba, Lotta, Per och Evelina fick jag ett smyckeskrin. Så fint, som jag redan har en plats till, i alla fall i huvudet. Den får komma till sin rätt när sovrummet är färdigt. Av Tina, Mattias och Nils fick jag det urgulliga setet med porslin. En kanna, en burk och en fat/skål som jag ser framför mig kommer användas flitigt.

På söndagen var det dags för våra familjer att komma in till oss och äta middag. Det blev examensfirande för mig, morsdag för våra mammor och födelsedagsfirande av svärmor. Tre flugor i en smäll.




Av Åsa, Robert, Hampus, Hugo och Lova fick jag lite plantor, närmare bestämt en paprika och en tomatplanka. Ska verkligen försöka hålla dom vid liv, och hoppas på att få lite grönskaker i gengäld. Av svärföräldrarna fick jag förutom p-kortet även ljuslyktor till balkongen. Av mina älskade föräldrar fick jag en korg som jag länge trånat efter (mamma och pappa har haft den hemma och jag har ryckt i den flera ggr.) I korgen var det planterat en potatisblomma samt en liten vit blomma som jag inte har någon koll på.

Tack så mycket alla som kom och firade mig, på fredagen och på söndagen. Det var så roligt att ni kom, och hoppas att även ni hade roligt! Vill även passa på att tacka igen för alla presenter som jag fick!

Kram kram på er allihopa och tack för att ni finns i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ååh, tack själv, gullet!

2010-06-03 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0