Äntligen helg...


Äntligen är det helg, dock har jag inte haft en så ansträngande arbetsvecka. Hann vara på praktiken en dag, så grymt skoj, så jag tänkte att jag skulle fira med sushi som jag älskar (älskade). Men det verkar som jag åkte på någon matförgiftning för det tog inte många timmar innan jag började må illa och fick besöka toaletten...Har legat i två dagar hemma och inte mått bra, knappt fått i mig mat, men det verkar ordna upp sig nu. Under dagarna har jag sovit, tittat på all tv som finns från natt till natt och även läst en av mina favoritböcker, Inred och dekorera ljust och lantligt som ni kan hitta billigt på adlibris.

Ha nu en skön helg allihopa


Kommentarer
Postat av: sandra

Man ska aldrig fira med sushi! inte med teuqila för den delen heller ;)



Kram

2010-03-27 @ 18:03:58
Postat av: Lady Pion

Jag vet...vi lär oss den hårda vägen ;)

2010-03-28 @ 21:01:33
URL: http://ladypion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0