Loppfynden...

Fick när jag fyllde år förra året, ett presentkort på Vinden av kära Hanna och Mattias. Kan säga att tanterna hade inte riktigt koll på hur man utfärdade ett presentkort berättade Hanna. I alla fall, fick detta och jag har gått o sugit på den karamellen länge vad jag ska handla.
Igår slog jag till på dessa fina faten. Ett är lite djupare och båda har kanter. Ska leta efter små sockerskålar eller liknande och limma ihop, så att det blir ett högt fat. Så när jag är klar med det kommer bilder, jag lovar. Men nu får ni hålla tillgodo med fynden...

Nu är det dags att sätta igång med dagens skörd av arbete och ikväll är det konsert som hägrar...KENT!


Kommentarer
Postat av: svalan

Åh kul med lite pyssel!



Kul med konsert - hoppas den var bra!



Kram

2010-03-19 @ 09:02:36
URL: http://svalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0