Måndag = röj!!



Nu är det dags för mig att ta tag i röjandet av garderober...När vi flyttade in slängde vi in allt i garderoberna och det är ingen ordning någonstans. Lite varstans finns det galgar, böcker, skräp m.m...det finns inte samlat! Ska börja med gästrummet o hallen och sen fortsätta runt i lägenheten.  Ska ta o röja, skänka kläder och i morgon eller eftermiddag blir det IKEA besök för att fixa färdigt...
Självfallet tar jag kaffepauser med och dricker i mina favoritmuggar från Filippa K, min absoluta favorit är den som är högst upp, ser ut som att det är målarstänk!

Kram kram i röjandet och trista vädret


Kommentarer
Postat av: svalan

Hittade du nåt på Ikea? Markus var rädd att bilen skulle vara baktung! Hahaha



Blogga gärna om ditt Ikeabesök



Kramkram

2010-03-22 @ 18:03:31
URL: http://frokensvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0