Ögonen i kors...

Ja, nu är jag helt slut och mina ögon går i kors, benen orkar inte mer, men suget finns kvar!!! Idag blev det IKEA besök, det blev förvaringssaker och ljus...Inte så ovanligt när jag handlar! Det kommer bli så bra här hemma och är riktigt sugen på att fortsätta men det blir i morgon!

Har hört rykten om att Markus trodde att bilen skulle vara baktung...Nej det var den inte, och bankortet är heller inte övertrasserad. Stod i kassan med två vagnar, massa varor och skulle dra vårt IKEA kort, då säger den trevliga (riktigt bra service) att kortet är utgånget. What??? Ja, det gick ut i november och eftersom det står på Markus så fick jag inget nytt. Nähä! Testade ett annat kreditkort...nopp, kreditgräns för snål. Fick ringa min kära mamma och be henne föra över pengar. Tack! Så medan jag väntade på pengarna så stod jag och skämdes ögonen ur mig! Men det gick bra sen och bilen styrdes hemåt med ett pitstop hos Sandra där det lämnades varor.

Nu ska jag ta en kopp te och njuta av måndagskvällen. Utlovar bilder i morgon när jag är färdig med röjandet!

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0