Balkongen...eller terassen....

Igår kom Markus pappa in och hjälpte till med att färdigställa balkongen, eller terassen kanske man ska säga...ca 16 kvm stort...jag servade med kaffe, fika till herrarna. Det minsta jag kunde göra. Här kommer lite bilder som jag tog med mobilen, ska fixa lite snyggare en annan dag, piffa till lite mer...håll till godo!



Köpte färska kryddor till balkongen...härlig känsla att plocka färskt till maten.

Infälld belysning i ramen längst ut...



Vår älskade grill som vi använt hela helgen...vilket saftigt kött det blir!!



Markus skruvade ihop lådor enligt min beskriving, som vi kan ställa blommor, ljus på, eller en extra sittplats för barnen. Sen kan man vända på den så har man en planteringslåda..smart! Vi orkade bara göra en igår, så vi får ta och bygga fler en annan dag!



Så hör blev belsyningen på kvällen. Vi var så trötta igår, men var tvungna att stanna uppe och se hur det blev...är så nöjda med resultatet! Ska bli skoj att få sitta ute en varm sommarkväll och njuta av livet!

Ha en bra måndag, idag är det jobb, träning och vägning! Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fint det blev såg riktigt mysigt ut. Lycka till med vägningen idag, känns det bättre? kram kram

2010-05-10 @ 10:15:40
Postat av: svalan

Hm undra om grillning står på bröllopsmenyn....?

2010-05-10 @ 22:22:18
URL: http://frokensvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0