Nej!




Nepp, så fick jag inte jobbet! Har gått o väntat hela dagen, visste att det kunde ta några dagar innan jag fick svar. Men testade att gå in på hemsidan för att kolla om dom lagt ut butikschefstjänsten och det hade dom. Eftersom den inte fanns där igår när jag kom hem så visste jag att det var kört. Ringde därför upp och frågade om jobbet. Då sa hon att jag inte gått vidare, att det berodde på bland annat att jag inte var tillräckligt framåt och pushig när jag provjobbade igår....
Nej, det är ju lite svårt tänkte jag när jag inte kan sortimentet! Men det sa jag inte, utan önskade dom lycka till! Vet att det är bäst att vara så partisk och trevlig som möjligt, annars kommer det komma tillbaka!

Så nu vill jag dra täcket över huvudet, men istället ska jag kämpa ännu hårdare med min viktnedgång och hitta motivationen att gå vidare med nya jobbsök!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt för dig vännen...men det finns en mening med allt...det kommer något bättre framöver...Kram S

2010-05-21 @ 19:54:30
Postat av: Susanne

Tråkigt för dig vännen...men det finns en mening med allt...det kommer något bättre framöver...Kram S



2010-05-21 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0