Lady Pion flyttar.....



Mina kära läsare. Jag har efter lång tids funderingar på att flytta bloggen till en annan sida äntligen gjort det. Skälet till att jag flyttar är att det finns mycket bättre verktyg för mig att jobba med på den nya än den här. Så från och med idag hittar ni mig på ladypion.blogspot.com
Lägg gärna till mig som favoriter och kom gärna och hälsa på. 

Några fler uppdateringar blir det inte på denna sidan, men gamla LadyPion kommer att finnas kvar här som ett arkiv. Och att jag har även flyttat över allt som jag och ni har skrivit så att det även finns på den nya.

Nu packar vi väskorna och beger oss till nya ladypion.

-Lady Pion-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0