Kalmarshopping

Har precis avnjutit en fantastiskt god lördagsmiddag: fläskfilé och kantarellpanna. Himmelskt gott och lagat av värden Mattias. Nu är vi nere i Kalmar och hälsar på Emma och Mattias, vägen ner igår tog otroligt lång tid med tanke på väglaget och en timmes kö pga olycka. Idag har vigts åt shopping. Vi åkte till ett köpcenter som firade ettårs jubileum och vi alla kom hem med några påsar...

Köpte detta fina nagellacket: cool camel, en färg som påminner om lera enligt min kära sambo. Det blev väldigt fint, även om jag inte är någon hejare på att måla naglar. Tips till nagellacksälskare i alla fall. Känns höstig, men kommer nog funka väldigt fint på sommar till ljusa kläder.


Köpte även ett par ringar på Lindex, sex stycken för att vara exakt. Tycker om dom väldigt mycket, kul att ha en grupp men ringar på sig. Och känner jag att det är för mycket, så plockar jag bara av några. För övrigt hade Lindex otroligt mycket fina saker, både kläder och även accessoarer i alla dess former.

Om en stund är det dags för traditionella pubbesöket: Pipes of Scotland. Otroligt härlig pub och personal.

-Lady Pion-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0