Två favoriter

Två favoriter just nu:



Min tennlåda som jag köpte på loppis i Falköping i somras. Tyckte så mycket om den, men visste inte vad jag skulle använda den till...men nu har jag hittat användningsområde för den fina lådan.



Nämligen att ha mina stearinljus. Inte för att dom får stanna där så länge, jag tänder ganska många ljus om kvällarna....det blir till att fylla på ofta.



Min andra favorit just nu är detta huset, ett hus som är byggt 1922 och som är till salu. Var på visning igår och jag är helt förälskad. Det är mycket att göra, det ska inte förnekas men det har sån potential. Bilden visar hur huset såg ut när det byggdes. Ska försöka få med mannen min på visning, budgivning är redan igång...inte bra.



Så här ser huset ut idag...igenvuxet och mycket att göra, men helt klart förälskelse från min sida. Bilderna kommer från fastighetsbyrån.


-Lady Pion-


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fint gammal skrin du köpt, passar bra med ljus i!

Kram kram.

2010-10-12 @ 21:52:55
URL: http://homebyme.blogg.se/
Postat av: Johanna

Guuuud vilket mysigt hus!! Kram

2010-10-14 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0